viernes, 29 de enero de 2010

OVIEDO: Juicio contra un independentista

El muérganu antirrepresivo Sofitu denuncia el acosu al que'l mozu independentista asturianu Miguel F.A. foi sometíu por parte de miembros de la Policía española encabezaos por un conocíu ultraderechista de la ciudá d'Uviéu, tamién axente del mentáu cuerpu policial, hasta que'l continuu siguimientu llevó a una situación d'agresión física´l día 11 de Xunu del 2009 , cuando fué reteníu ente insultos y burlles, por portar una sudadera cola bandera nacional vasca y el nome de Euskal Herria debaxo, esta situación llevó al mozu agredíu a interponer una denuncia escontra´l policía agresor, que se convierte nun xuiciu de faltes contra'l mesmu, pal prósimu día 29 de xineru.
El mozu independentista tamién denunció la intosicación de la que fué oxetu por parte del agresor principal, intentando culpalu de portar 83 gramos de h.achís, pola qu'hubiera una petición de 300 a 30 mil euros, pero que a la fin foi desestimada.
Sofitu vindica una vegada más la salida de les fuercies d´ocupación españolas del nuesu país, y sigui denunciando la esistencia de grupos incontrolaos dientru de los cuerpos policiales o faciendo un trabayu a la vera de los mesmos col enfotu de reprimir a la xente comprometío cola llibertá d'esti pueblu, y la so clas trabayadora. Ye por ello polo que llamamos a tola xente solidario a participar nuna concentración énte los xulgaos de Llamaquique d´Uviéu pal prósimu día 29 de xineru a les 9::30 hores de la mañana y d´esta forma da-y el nuesu sofitu.

POLICÍA ESPAÑOLA FORIATA Y REPRESORA.
PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA
PUXA LA LLUCHA


de glayiu.org

No hay comentarios: